Hipp hipp hurra-hva?

Gratulerer med dagen kjære Norge. I dag er dagen her, 17. Mai! Mange skal se på toget, spise is og kanskje grille til og med. Vel, her blir det en rolig morgen med makeup, hår venting. Vi skal ikke nedover før senere i dag fordi venninna mi måtte fikse et par ting først. Vel, jeg bruker ikke så lang tid på å ordne meg så jeg tok liksågodt en dusj. Man våkner liksom litt mer når man dusjer på morgenen. Planen var jo egentlig i går kveld, men jeg liker ikke å sovne med vått hår. Desutten er det ikke bra å sove med vått hår. Når man ligger på puta så blir ikke håret tørket og mange har sikkert opplevd å våkne med vått hår. Vel, det er ikke bra! Det skader hodebunnen og kan ende med flass eller sopp! Så derfor dusjet jeg på morgenen.

Nå venter jeg egentlig bare på at håret skal tørkes. Jeg vil skade det minst mulig så jeg bruker veldig sjeldent hårføner og jeg gnir heller ikke håndkle mot håret. Jeg klemmer bare ut vannet når jeg står i dusjen. Men nå som det er så varmt så er det jo ikke noe problem. Håret mitt er jo halvveis tørket allerede. Og når det har tørket skal jeg fikse bryn, mascara og hår. Neglene fikset jeg i går, men etter å ha dusjet så er de blitt skalet av igjen. Neglelakk er håpløst!

Ja sånn ser det ut for øyeblikket. Jeg har fått på meg klærne for dagen i det minste. Det er jo ikke dårlig bare det.

Hvilke planer har dere for dagen?

Her blir det grillmat og bare slappe av.

6 kommentarer
    1. Gratulere med dagen 🙂
      Jeg håper at du får en koselig dag <3
      Her skal datteren vår gå i 17 mai tog med de i klassen sin. Så drar vi til Oslo litt senere for å feire dagen videre der. Da skal vi møte sønnen på 25 år og spise en bedre middag sammen med han. Vi skal også en tur på tivoli som er i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg