Se på uteplassen nå!

Nå har det vært mye fokus ute og det er jo bra det, men når all fokuset er ute og ingen gjør noe inne så blir det fort litt oppgaver som må gjøres. Så i dag har jeg gått over kjøkkenet og skal snart rydde stua. Det ser ikke så ille ut, men det er godt å få gjort ting FØR det blir ille. Nå i varmen har jeg hatt litt problemer med hodepine og har rett og slett prøvd å ta det litt med ro. Men jeg har virkelig lopper i blod og klarer ikke sove i varmen. Det resulterer i at jeg ikke får hvilt, ikke får gjort noe og alt blir fullstendig kaos i hodet mitt. Heldigvis har vi kommet et godt stykke på vei når det kommer til uteplassen. Bare se her.

Bare få kledd det inn så blir dette et utrolig koselig sted å sitte å spise eller slappe av om kvelden. Jeg kan nesten ikke vente med dekorering, maling og ikke minst få brukt den. Nå har vi ikke festet gjerdet enda fordi vi må feste det når veggene er på plass. Men jeg syns vi har kommet utrolig langt. Er vi heldige så har vi det oppe i løpet av juni, men vi får se…

4 kommentarer

Siste innlegg