More spray art

Ja, overskriften sier vel egentlig alt. Men jeg tenkte allikevel jeg skulle fortelle litt allikevel. For i går var jeg ute med snuppa mi hele dagen. Så når jeg kom hjem var jeg plutselig all alone. Gubben hadde tatt en tur til foreldrene sine og da var huset ganske tomt. Vel, om man ser bort i fra tipetispa og vesle kosebjørn. Siden det bare var meg og bikkjene bestemte jeg meg for å gå ut å spraye litt. Jeg kunne ikke vært mer dum. Jeg begynte å spraye og ble angrepet av sikkert 50 mygg samtidig. Derfor ble ikke resultatet så bra på akkurat det bildet, men jeg tok meg en tur ut i dag. Jeg fikk sprayet 2 bilder og er ganske fornøyd med dem. Så jeg tenkte jeg skulle vise dere det ene fra i går og det jeg lagde i dag.

Dette over er da fra i går og det under er fra i dag. Ser ganske stor forskjell. Men til å ha mygg nesten overalt hele tiden er det ikke så verst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg