Spray art

I går var vi på biltema og kjøpte lakkbokser. Jeg skulle lakke betongfigurer og har alltid hatt lyst til å prøve å lage bilder på lerret. Jeg hadde et lerret her hjemme og selvfølge måtte jeg prøve det. Jeg begynte å spraye og bare mixe farger. Til slutt ble dette resultatet. 

Jeg må si jeg er ganske fornøyd med resultatet. Jeg kommer til å lage flere slike og når jeg har gjort det, vil jeg så klart legge ut bilder her. Håper dere likte det. Det er aller første gang jeg bruker lakkboks til å lage bilder. Så perfekt er det absolutt ikke. Men jeg håper jeg kan lære meg mer og mer.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg